niedroga i skuteczna reklama na samochodzie

Niedroga i skuteczna reklama na samochodzie – oklejanie aut

Prowadzisz firmę i szukasz sposobów na wypromowanie swojej działalności? Metod reklamy jest bardzo wiele, jednak nie wszystkie są skuteczne czy opłacalne. Na szczęście, tworzone z użyciem specjalnej folii, reklamy na samochodzie to łatwa, niedroga i zaskakująco efektywna metoda promocji firmy. Dowiedz się więcej o technice oklejania aut i o tym, jak ten potencjał wykorzystuje branża reklamowa.

Czym jest oklejanie aut?

Oklejanie aut to coraz popularniejsza metoda pokrywania karoserii specjalną folią w celu zmiany jej wyglądu. Dzięki temu, że folia może przedstawiać dowolny wzór czy nadruk, nadaje się do stworzenia efektownej i zauważalnej reklamy na samochodzie. Folie wykorzystywane są też do zmiany koloru i zabezpieczania lakieru. Stwarzają bardzo szerokie możliwości, a jednocześnie mają wiele zalet, dlatego cieszą się coraz większym zainteresowaniem.

Jak stworzyć reklamę na samochodzie?

Jeśli chcesz, aby samochód przez 24 godziny na dobę reklamował Twoją firmę, najlepiej wykorzystać do tego specjalne folie. W tym przypadku procedura oklejania auta rozpoczyna się od stworzenia projektu grafiki, która się na nim znajdzie. Powinien on być stworzony przez profesjonalistę i z użyciem specjalistycznego oprogramowania. Dzięki temu uzyskasz pewność co do wysokiej jakości nadruku oraz perfekcyjnego rozmieszczenia elementów graficznych na powierzchni samochodu. Następnie zaprojektowany wzór zostaje naniesiony na folię. Ostatnim etapem jest jej aplikacja –to proces dość prosty, ale wymagający wprawy i umiejętności, dlatego wykonują go specjaliści od oklejania samochodów folią. Zadbają oni o to, aby powierzchnia lakieru była idealnie przygotowana, a sama folia starannie do niego przylegała. Dzięki temu efekt będzie trwały i niezwykle estetyczny.

Oklejanie samochodu folią z nadrukiem reklamowym – czy to się opłaca?

Zastanawiasz się, czy umieszczenie reklamy na samochodzie poprzez oklejenie go folią jest opłacalne? Poznaj korzyści z tego rozwiązania:

  • szeroki zasięg reklamy – pojawia się ona wszędzie tam, gdzie samochód, docierając do ogromnej ilości ludzi (przechodniów, innych kierowców),
  • nieustanna ekspozycja – reklama na samochodzie działa przez 24 godziny na dobę, nie tylko w ruchu ulicznym, ale również na postoju,
  • niski, jednorazowy koszt – taka reklama to pojedynczy wydatek, z którego korzyści czerpiesz tak długo, jak chcesz,
  • możliwość stworzenia dowolnego projektu, wprowadzania zmian – reklama na samochodzie powstaje według Twoich wytycznych, a gdy zmienisz ofertę lub zapragniesz czegoś nowego, możesz zdjąć folię z samochodu i zastąpić ją nową.

Koszt, jakiego wymaga oklejenie samochodu folią, jest znacznie niższy niż w przypadku lakierowania, a trwałość poprawnie założonej folii jest bardzo duża. Oklejając swój samochód, poza reklamą, zyskujesz też ochronę lakieru, dzięki czemu po ściągnięciu folii będzie on błyszczący, żywy i pozbawiony rys oraz uszkodzeń. Czy zatem warto? Odpowiedź wydaje się oczywista!